Цифровий одяг DressX. Перспективи інвестування

21.04.2025

Демонструючи значний потенціал у сфері інновацій та стартапів, українці продовжують створювати унікальні проекти, які заслуговують на увагу інвесторів. Одним з таких проектів є DressX,  він спеціалізується на створенні та продажу цифрового одягу, об'єднуючи одяг та технології

Продукція компанії, цифровий одяг на еальному фото жінки, фото взято зі сторінки DressX
Продукція компанії, цифровий одяг на еальному фото жінки, фото взято зі сторінки DressX

Компанію було створено українськими підприємницями Дарією Шаповаловою та Наталією Моденовою, які мають багатий досвід у сфері моди та креативної індустрії. DressX пропонує цифровий одяг, який користувачі можуть "носити" на фотографіях та віртуальному всесвіті, таких як соціальні мережі, відеоігри та метавсесвіти. Це рішення не тільки відповідає сучасним трендам переведення інформації у цифрову форму, тобто діджиталізації, а й сприяє зменшенню негативного впливу традиційної модної індустрії на наше довкілля, знижуючи потребу у фізичному виробництві, споживанні ресурсів та викидів відходів у середовище. У 2023 році одяг від цього бренду носили близько мільйона користувачів на місяць.

Ринок цифрової моди стрімко росте вгору і з'являється все більше нових рішень і пропозицій, у цьому плані DressX є лідером та «захоплює» цифровий подіум, вони пропонують інноваційний підхід до самовираження та використання моди. Важливо уточнити, що компанія вже співпрацювала зі світовими брендами, такими як DIESEL, LACOSTE, Adidas, bershka, BOSS, Tommy Hilfiger та ін., надаючи їм платформу для проведення своїх показів у цифровому форматі. Рік тому, компанія вже залучила інвестицій на суму 15 мільйонів доларів, і це говорить про те що інвестори довірять цій компанії та бачать в ній неабиякі перспективи для розвитку. Отримані гроші компанія спрямувала на вихід на нові ринки, розширення команди та розвиток своїх цифрових тохнологій. Наразі компанію оцінюють у 50 мільйонів долларів.

DressX має великі плани щодо подальшого зростання та розвитку. Компанія прагне стати лідером у сфері цифрової моди, розширюючи асортимент продукції та створюючи колаборації з різними платформами та метавсесвітами, що відкриває широкі можливості для інвесторів.

Якщо ви станете інвестором DressX, ви не лише отримаєте фінансову вигоду, а й зможете долучитись до формування майбутнього цифрової модної індустрії, сприяючи її розвитку та екологічній свідомості. Дивлячись на зростання популярності цифрової індустрії моди, цей проект має всі шанси стати ключовим гравцем на ринку.

Автор: Вікторія Білоус

© 2025 Економічний пульс. Всі права захищені. Будь-яке копіювання, публікація, передрук чи наступне поширення інформації, суворо забороняється.
 Використання матеріалів сайту лише за умови посилання на "Економічний пульс" не нижче третього абзацу.

 
Засновниця проекту: Вікторія Білоус 
Головний редактор: Вікторія Білоус 
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати